середу, 11 червня 2014 р.

Модуль 9.Рефлексія

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання -
• Обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання;
• Обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання;
• Проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів;
• Створили форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні;
• Створили інструменти для підсумкового оцінювання;
• Створили навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів;
• Внесли зміни в План вивчення теми;
• Критично оцінили, чого вони навчилися;
• Почали планувати інструктивні матеріали для навчального проекту.

Немає коментарів:

Дописати коментар